1 Ağustos 2009 Cumartesi

AŞK=ATEŞ-SU MİSALİ.....

Bir sevda ateşi düşer içinize,ne olduğunuzu anlayamazsınız.

Birden bire bir yangının tam ortasında buluverirsiniz kendinizi

Öyle bir ateş yanarki içinizde su bile söndüremez sanırsınız,hani ateş-su misali...

Bir hikaye vardır bilirmisiniz,aşkın gözünün neden kör olduğunu anlatan...


Bütün huylar biraraya gelmiş ve bir oyun oynamaya karar vermişler,


hadi demiş SAFLIK saklambaç oynayalım.

Diğer bütün duygular kabul etmişler bu oyunu oynamayı

ÇILGINLIK ebe olmuş,


AŞK dışında bütün iyi kötü huylar saklanmışlar bir yerlere ama bir tek AŞK saklanamamış,

son anda güllerin arasına saklanmış

ÇILGINLIK herkesi bulmaya başlamış teker teker,bir tek AŞK’ı bulamıyormuş,sonra güllerin arasına gelmiş,orada olduğunu anlamış AŞK’ın.

Eline bir sopa almış ve vurmaya başlamış güllerin olduğu yere,

birden bir feryat duymuşlar,

AŞK çalılıkların arasından çıkmış,eliyle gözlerini kapatıyormuş,

”Ne yaptım ben” diye bağırmaya başlamış

ÇILGINLIK çünkü AŞK’ın gözlerinden kan akıyormuş

ÇILGINLIK;AŞK’ı bulmak için heyecandan sopayla AŞK’ın gözlerini kör etmiş.

Demiş AŞK’a

“Seni kör ettim,nasıl hatamı onarabilirim?”
Ve AŞK cevap vermiş:”Bana gözlerimi veremezsin ama istersen benim rehberim olabilirsin”

Ve o günden bu yana AŞK’ın gözü kördür ,ÇILGINLIK ta her zaman onun yanındadır...

Hiç yorum yok: