4 Ağustos 2009 Salı

BÖYLE BİR AŞK VARMI DÜNYADA




BÖYLE BİR AŞK VARMI DÜNYADA



RabbimBir insan koy kalbime


Ama o insan senin desevdiğin olsun


Ve bana öyle bir insan sevdir ki


O insanın kalbi Seninle sevişen bir mabed olsun.


Beni öyle bir insanla buluştur ki


benden önceOnunla buluşmuş olan sen olasın


Onunla el ele tutuştuğumuzda


İkimizin üzerinde Senin elin olsun


Bana öyle gözler göster ki


Ben o gözlerden sana bakayım


Bana öyle bir sevgili ver ki


O gözler cennete açılan iki pencere olsun


Onunla öyle bir yolda yürüyelim ki


Kılavuzumuz sen olasın ey Rabbim


Öyle bir sevgili ver ki bana


Ona sarıldığımda kainat bize baksınBirbirine sarılsın


Sevgimiz kurtla kuzuları barıştırsın


Bize bakıp şeytan Adem’e secde etsin


Günah sevap uğruna kendini feda etsin


Ölüler birer birer uyansın sevgimizle


Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim!


Sevgimizde Muhammed sevilsin


Öyle sevelim ki birbirimiziHz. Hatice göklerden bize seslensinVe desin ki;



“Bak ya Muhammed bak şu sevgililere onlar bizde… biz de onlardayız.Bak Aşkımız bir kez daha yaşanıyor yeryüzünde..ALLAH Aşkımızı öyle çok seviyor ki binlerce insana yaşatıyor..

Hiç yorum yok: